دارالترجمه رسمی ترنسمال
Search
Close this search box.

©2024 تمامی حقوق محفوظ است

ترجمه رسمی قرارداد و اسناد حقوقی

ترجمه رسمی قرارداد و اسناد حقوقی

به اشتراک گذاشتن این پست:

• ترجمه رسمی قرارداد و اسناد حقوقی ائم از روزنامه رسمی، اساسنامه شرکت ها و مواردی از این قبیل در دسته ترجمه های رسمی دشوار طبقه بندی می شوند.
• برای ترجمه رسمی قرارداد و یا اسناد حقوقی خود کافیست تا اصل قرارداد را به همراه کپی اسپل اسم طرفین قرارداد برای دارالترجمه ارسال کنید.
• متقاضیان ترجمه رسمی قرارداد می بایست یک کپی از صفحه اول پاسپورت طرفین قرارداد را به منظور هجی صحیح اسامی، به دارالترجمه ارسال کنند.

دسته بندی ترجمه رسمی قرارداد و اسناد حقوقی:

  1. قراردادهای مراکز و سازمان های دولتی
    در ترجمه رسمی قرارداد و اسناد حقوقی سازمان های دولتی باید قرارداد مذکور دارای مهر و امضای معتبر از آن سازمان باشد. همچنین لازم است تا بلامانع بودن ترجمه توسط آن ارگان دولتی به صراحت عنوان شود.
  2. قراردادهای مراکز و سازمان های خصوصی
    باید شرکت مربوطه روزنامه رسمی خود را به همراه مهر و امضای مدیرعامل شرکت جهت اعتبارسنجی ارائه دهد. اگر بحث ترجمه بین یک شرکت خصوصی داخلی و یک شرکت غیر ایرانی باشد لازم است تا تایید و مهر اتاق بازرگانی ضمیمه درخواست ترجمه گردد. قراردادهایی که به زبان خارجی می باشند لازم است تا دارای مهر طرف خارجی و یا طرف ایرانی باشند.
    اگر موضوع قراردادهای رسمی مورد ترجمه واردات و صادرات باشد، لازم است تا اتاق بازرگانی حتما آن قرارداد را مهر و امضا نماید.
    کپی صفحه اول پاسپورت افراد برای هجی صحیح مشخصات متقاضی، نیاز می باشد
    هزینه ی ترجمه رسمی قرارداد و اسناد حقوقی چقدر است؟
    هزینه ی ترجمه رسمی هر صفحه قرارداد 105 هزار تومان و به ازای هر سطر متن قرارداد 2500 تومان می باشد.
    مدت زمان ترجمه رسمی قرارداد چقدر است؟
    با توجه به پیچیدگی های متون قرارداد و کلمات پیچیده ایی که در متن قرارداد استفاده می شود بین ۲ تا ۳ روز کاری زمان خواهد برد.

سفارش های خود را در اینجا ثبت کنید

ترجمه رسمی و غیر رسمی، تولید محتوا و خدمات بسیار دیگر