دارالترجمه رسمی ترنسمال
Search
Close this search box.

©2024 تمامی حقوق محفوظ است

مهاجرت به فرانسه

به اشتراک گذاشتن این پست:

وقتی صحبت از اروپای غربی می‌شود، فرانسه بزرگترین کشور است. در واقع، کشور فرانسه یکی از اولین ابر قدرت‌های جهانی و یکی از قدرت‌های صنعتی و سیاسی دنیا محسوب می‌شود. برای اخذ اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت فرانسه، راه‌های تحصیلی، کاری و سرمایه‌گذاری، از مهمترین روش‌ها محسوب می‌شوند. این مسیر‌ها، منجر به اقامت دائم و اخذ شهروندی و تابعیت فرانسه نیز خواهند شد. فرانسه کشوری است که تابعیت مضاعف اعطا می‌کند. مهاجران ساکن فرانسه معتقدند که مهاجرت به این کشور، کیفیت زندگی آن‌ها را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. فرانسه از تعادل کار و زندگی خوبی برخوردار است.

اگر با هدف تحصیل در فرانسه قصد مهاجرت دارید، بهتر است بدانید که فرانسه از آموزش رایگان برخوردار است. علاوه بر این دانشجویان بین‌المللی می‌توانند از بورسیه‌های تحصیلی فرانسه استفاده کنند. اگر با هدف کار در فرانسه، مهاجرت می‌کنید، بهتر است بدانید که شرط اصلی اخذ ویزای کاری فرانسه داشتن پیشنهاد کاری از این کشور است.

اگر عاشق گشت و گذار هستید، سفر به فرانسه مقصد فوق‌العاده‌ای است. به لطف سیستم پزشکی و درمانی فرانسه، می‌توانید از حدود 70 درصد هزینه‌های پزشکی خود معاف شوید و اگز شما یک بیماری مزمن مانند سرطان، ایدز یا یک بیماری روحی شدید دارید، دولت 100دصد هزینه‌های پزشکی شما را تامین می‌کند.

انواع روش‌های مهاجرت به فرانسه

  • مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه‌گذاری
  • مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل
  • مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج
  • مهاجرت به فرانسه از طریق کار
  • مهاجرت به فرانسه از طریق تولد
  • مهاجرت به فرانسه از طریق ویزای همراه
  • مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی
  • مهاجرت شرایط خاص فرانسه

مهاجرت از طریق ازدواج

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج امکان‌پذیر است. با ازدواج با یک فرد فرانسوی یا کسی که مقیم این کشور است، می‌توانید اقامت فرانسه را به دست آورید. برای مهاجرت به کشور فرانسه از طریق ازدواج، لازم است که ازدواج شما رسمی باشد. همچنین ضروری است که وضعیت مالی حداقل یکی از طرفین ازدواج برای شروع زندگی مطلوب باشد و مدارک خود را جهت اثبات تمکن مالی ارائه کند. بهتر است بدانید که هرگز نمی‌توانید به بهانه مهاجرت به فرانسه دست به ازدواج‌های سوری بزنید. یک سری شرایط در این مسیر وجود دارد که باید بررسی شود.

فرانسه ویزای نامزدی ندارد. اگر شما همسر یک تبعه فرانسوی هستید، شما باید برای دریافت ویزای فرانسه برای همسر اقدام کنید. سپس شما باید وضعیت تاهل خود و ملیت فرانسوی همسرتان را اثبات کنید. پس از ورود به فرانسه اگر ثابت کنید که ازدواج شما سوری نیست، ویزای اقامت طولانی دریافت خواهید کردو برای اخذ اقامت دائم فرانسه لازم است که فرد ثابت کند، چهار سال از زندگی مشترک او با شخص فرانسوی می‌گذرد. شرط اصلی اخذ اقامت دائم فرانسه، ازدواج با یک تبعه فرانسوی است.

اگر زوجین سه سال بی‌وقفه در فرانسه اقامت داشته باشند، فرد بعد از چهار سال می‌تواند اقامت فرانسه را بگیرد. ولی اگر اقامت آن‌ها بی‌وقفه نباشد، در صورتی که ازدواج آن‌ها کنسولگری ثبت شده باشد، فرد پس از پنج سال می‌تواند اقامت فرانسه را بگیرد.

مطالب بیشتر جهت مطالعه

در خبرنامه سایت ترسنمال عضو شوید

از آخرین مقالات و تحفیف‌ها مطالع شوید

سفارش های خود را در اینجا ثبت کنید

ترجمه رسمی و غیر رسمی، تولید محتوا و خدمات بسیار دیگر